buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: שאלה

שאלה לפני 11 שנים 3 חדשים #426

  • גל
  • גל's Avatar
שלום
אובחנתי כסובלת מ נאורלדגיה כאב ממקור עצבי ( כאב כרוני בפות) על רקע טיפול לאחר הסרת קונדולימה בליזר סבל הנמשך כמעט שנה.
קיבלתי כדורי Amitriptyline (אמיטריפטילין) לטיפול בבעיה.

לפני שאתחיל לקחת כדורים :

1. האם יש אינטרקציה עם טגרטול 400 mg ?

2. האם הכדורים הללו עלולים לגרום נזק ?

3. האם יש טיפול אחר או אלטרנטיבי (כדורים אחרים ביו בידבק ??? )

4. האם אתה מטפל בבעיה זו ?
תודה רבה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:שאלה לפני 11 שנים 3 חדשים #437

כאבים נוירולגיים

שלום,

אני מניח שטיפול הלייזר שעברת גרם להתפרצות הכאב הנוירולגי. אמיטריפטילין וטגרטול הן תרופות מקובלות לטיפול בכאב נוירלגי. כיום יש מגוון תרופות לכך. הכדורים עלולים לגרום לתופעות לוואי בתחילת השימוש, אך הם אינם גורמים לנזק קבוע, והתופעות, במידה ומופיעות חולפות עם הפסקת הטיפול. מניסיוני טיפול אלטרנטיבי לא יעיל בסוג זה של כאבים, אך אפשר לנסות. אלה בעיות שאני מטפל בהן. חשוב לזכור, שלא תמיד התגובה לטיפול טובה, ולעיתים צריך לנסות מספר תרופות.

בברכה

ד"ר רון דבי
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.373 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
 הרצליה מדיקל סנטר רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9592555, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה