buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: כאבי שרירים ומיפרקים

כאבי שרירים ומיפרקים לפני 5 ימים 14 שעות #11599

שלום.
קראתי את המאמר באתר, ובו הסבר על הסיבות, ואחת מהן מתאימה למקרה שלי (תרופות לטיפול לאחר צינתור (לפני כ 9 חודשים) והכנסת תומכנים, וסטטינים להפחתת כולסטרול). הקרדיולוג שלי אמנם מודע לכאבי השרירים הבלתי נסבלים ומיגבלות התנועה של מיפרקים, אך הוא מתרגש יותר מהסיכון הקרדיאלי, ולא הפסיק את חבילת ה"רעלים", אך הציע (תוספי מזון )Q10 ומגנוקס, שלא הוכיחו את עצמם דרמטית. אני פעיל מאד וספורטיבי, והמצב הנוכחי גורם לי סבל גופני ונפשי . יש פתרונות יצירתיים ?
תודה .
ישראל.
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

כאבי שרירים ומיפרקים לפני 3 ימים 6 שעות #11604

שלום,
השאלה כמובן אם הסטטינים גורמים לסימפטומים. במקרים קיצוניים בהם יש הכרח לקחת סטטינים, אך קיימות תופעות לוואי שאינן נסבלות, קיימות תרופות חלופיות. תתייעץ בעניין עם הקרדיולוג או עם מומחה לשומנים.
בברכה
ד"ר רון דבי
נוירולוג
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.101 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מכבי זהב, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
  מרפאת מומחים Top Medical רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9509697, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה