buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
  • עמוד:
  • 1

דיון: שלום לד"ר דבי

שלום לד"ר דבי לפני 3 שבועות 1 יום #13098

  • הדס
  • הדס's Avatar
  • מנותק
  • הודעות: 1
שלום רב, אני בת 41 וביראה בד"כ. לפני 4 חודשים קבלתי פריחה מגרדת מאד שהתפשטה לכל הגוף כשהאבחנה של רופא העור הייתה אלרגיה, והתחלתי טיפול של קורטיזון. האלרגיה לא עברה ונוצר מצב שנטלתי הכדור ארבעה חודשים במינונים יורדים. עם הזמן התחלתי להרגיש צריבות בעור, זרמים, נמלולים ועקצוצים וסברתי שהכל קשור לאלרגיה או לקורטיזון. היום אני במינון ממש מינימלי (5 מ"ג) ללא גירודים מיוחדים אבל כל התחושות שציינתי עוד קיימות ולמעשה הן הפכו להיות הדומננטיות. רופאים אחדעם המליצו לי על כדורים נגד חרדה והתחלתי ליטול לפני 3 שבועות אבל עדיין המיחושים הללו קיימים.
אני אובדת עצות - האם יש קשר בין הדברים, והאם עליי לפנות לניורולוג לבדיקה? רופא העור המטפל בי אומר שאלו תופעות שמתאימות לגמילת הגוף מקורטיזון אבל לי זה נשמע קלוש.
תודה רבה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

שלום לד"ר דבי לפני 3 שבועות 4 שעות #13101

שלום
התלונות התחושתיות הן כמובן נוירולוגיות. מקורן בד"כ הוא גירוי ופעילות יתר של העצבים התחושתיים. יתכן כמובן שהאלרגיה הייתה טריגר שגרם להתפרצות התופעה, אך האלרגיה חלפה והתופעה נותרה, כך שיתכן שמדובר בנטייה כזו של העצבים שלך. לכן, כדאי כמובן שתבדקי גם על ידי נוירולוג.
בברכה
ד"ר רון דבי
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
זמן יצירת העמוד: 0.864 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
 הרצליה מדיקל סנטר רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9592555, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה