buffer right
buffer right
ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי
פורום תמיכה לחולי נוירופותיה בהנהלת רינה
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3

דיון: בעניין פולינורופטיה

תגובה:בעניין פולינורופטיה לפני 8 שנים 8 חדשים #381

ארז שלום,

בהנחה שהעצבים נפגעו כתוצאה ממחסור בויטמימים, הרי שצריך לתת למערכת זמן כדי לשקם את עצמה. תהליך השיקום הוא איטי ולוקח מספר חודשים עד שמרגישים בהטבה. מה שאתה צריך זה בעיקר להרגע - או ע"י חשיבה חיובית ואופטימיות, עשיה - ספורט או יוגה וכו' או בכל דרך אחרת שמתאימה לך - ואולי כדאי לשקול גם תרופות הרגעה לתקופה קצרה. מצב של מתח וחרדה לא עוזר לגוף להחלים.
אז - הרבה סבלנות, כי אם הבסיס ךסימפטומים שלך הוא מחסור - צריך להחזיר לגוף את החסר ורק אח"כ הגוף משקם את עצמו. והוא - יודע לעשות זאת - אז סבלנות...

ועוד - אל תנסה לאבחן את עצמך דרך האינטרנט וקריאה של דברים. זה רק יעמיס על החרדה שמימלא מציקה לך כבר עכשו. וגם - כל הסימפטומים נראים אותו דבר ורק רופא מומחה יודע להבדיל בין התופעות השונות.
וגם - אם חלילה זו מחלה אחרת, כולל דלקת במערכת העצבים, ממילא הטיפול הוא אותו דבר - בעיקר הרגעת החרדה...
האם אתה סומך על הנוירולוג שלך? האם הלכת לקבל חוות דעת שניה? אולי זה הזמן? אגב, אם יש לך ביטוח מושלם - אתה גם זכאי לקבל החזר על ההתייעצות. במידה ותחליט על חוות דעת נוספת - מומלץ להגיע לנוירולוג ביר שמומחה במערכת העצבים הפריפרית ומבין בנוירופתיות.

הרבה בריאות

רינה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:בעניין פולינורופטיה לפני 8 שנים 8 חדשים #387

  • ארז
  • ארז's Avatar
גיליתי דבר נוסף......שיש לי את החיידק הליקובקטור פילרי.
כל המצב ממש מבלבל כבר.
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:בעניין פולינורופטיה לפני 8 שנים 8 חדשים #389

הי ארז,

אכן - אתה נמצא עכשו בתקופה מאתגרת. אבל - זה עדיין לא סוף העולם וצריך לזכור שמאתגרים - אנחנו יוצאים מחוזקים. זו ההזדמנות שלך לבדוק - (קצת בקטע הרוחני גוף-נפש) מה מנסים לרמוז לך כל איתותי הגוף. האם אתה עושה את הדבר שמתאים לך? האם צריך להוסיף/להוריד מטלות? או שינוי אחר - של תזונה והסתכלות אחרת על החיים?
ותסתכל ע חצי הכוס המליאה - לגבי החיידק - לפחות יודעים מה יש לך. אתה יודע מול מה אתה מתמודד.

הרבה בריאות ושמחה

רינה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:בעניין פולינורופטיה לפני 8 שנים 8 חדשים #453

  • ארז
  • ארז's Avatar
בעניין השריפה, דקירות, גירויים והכאב שאני מרגיש בגוף לא ידוע עד עכשיו מה זה!!!
זה כבר 4 חודשים ולא יודעים מה זה.....
קיבלתי כדור בשם ליריקה 75 מ"ג ואני מתחיל לקחת אותו פעמיים ביום, מקוה שיהיה שיפור.
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

ליריקה לפני 8 שנים 8 חדשים #454

ארז,

ליריקה היא אחת התרופות המומלצות לטיפול בסימפטומים של נוירופתיה. עליך לזכור שקיים סיכוי סביר שהנוירופתיה אצלך נגרמה בגלל מחסור בויטמין B12. לוקח זמן למערכת העצבים לשקם את עצמה. ארבעה חודשים זו תקופה קצרה מדי. כך שעליך להתאזר בסבלנות. מה שחשוב הוא - להוריד את המתח והחרדה עד כמה שניתן - כי גם מצב כזה - לא בדיוק עוזר לרגישות שיש לך במערכת העצבים.
אגב, האם הנוירולוג שהיית אצלו הוא מומחה למערכת העצבים הפריפרית? לנוירופתיות?

נשמח להתעדכן איך הליריקה משפיעה עליך.

הרבה בריאות

רינה
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.

תגובה:בעניין פולינורופטיה לפני 8 שנים 7 חדשים #543

  • ארז
  • ארז's Avatar
הנוירולוג שהייתי אצלו הוא פרופ' שדה.
הליריקה בכלל לא עזרה לי, לקחתי 3 שבועות וזה רק גרם לי לעליה במשקל ובלבול אז ירדתי בהדרגה מהתרופה.
הופיע אצלי סימפטום נוסף, כשאני מתקלח וחופף עם מרקח את השיער אחרי השטיפה כל הקרקפת ממש קרה כאילו יש לי עליה קוביות קרח למשך איזה 20 דקות.

וכל הגוף שלי כרגיל שורף, דוקר ובוער ואני ממש לא יודע מה לעשות.
פוטרתי מעבודתי ואני ממש לא מרגיש שאני יכול ככה להתחיל מקום עבודה חדש.
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
  • עמוד:
  • 1
  • 2
  • 3
מנהלים: רינה
זמן יצירת העמוד: 0.363 שניות
לפרטים נוספים או לשאלות הנכם מוזמנים להיכנס לפורום נוירולוגיה

ייעוץ ע"י ד"ר רון דבי מזכה בהחזר כספי ע"י הביטוחים המשלימים של כל קופות החולים (כללית מושלם, מכבי זהב, מאוחדת עדיף ושיא, לאומית זהב) וביטוחי בריאות פרטיים.
(בהתאם לתקנון הגופים המבטחים)
מנהל ועורך רפואי- ד"ר רון דבי, מומחה לנוירולוגיה ולמחלות עצבים ושרירים
  מרפאת מומחים Top Medical רח' מדינת היהודים 89 הרצליה טל:09-9509697, פקס: 0732599099

כל הזכויות שמורות לד"ר רון דבי נוירולוג, מומחה לנוירולוגיה