מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #16884
    moshec
    משתתף

    שלום,

    האם יש קשר כלשהו בין אפילפסיה ולבין עייפות רבה מאוד ורצון לישון?
    זה זמן מה, שאני חש עייפות גדולה מאוד למרות שלא עשיתי שום פעילות מעייפת או שהרבה פעמים אני מרגיש רצון עז לישון (למרות שינה של 8 – 9 שעות בלילה שלפני)
    האם יש קשר בין הדברים?

    #16887
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום

    יכולה להיות עייפות לאחר התקף אפילפסיה. לעיתים תופעות הלוואי של התרופות נגד אפילפסיה יכולות להתבטא בעייפות ורצון לישון. אם האפילפסיה מאוזנת ומדובר בטיפול לאורך זמן וללא תופעות לוואי עד כה, אז יתכן שזה לא קשור לאפילפסיה.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

    #16891
    moshec
    משתתף

    שלום ד"ר,
    אבל כפי שאתה אומר יכול להיות שהעייפות והרצון לישון הן כן תופעות לוואי של התרופה (טריל).
    כיצד ניתן לדעת ממה זה נובע???

    #16894
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    אם אתה לוקח את הטריל זמן רב, והתופעה לא הייתה קיימת בעבר הסיכוי שזה מהטריל קטן. מעבר לזה אתה יכול לבדוק את רמת הטריל בדם ולראות שהרמה בטווח התקין – רמה גבוהה מדי יכולה לגרום לישנוניות. אם הרמה גבוהה מדי יהיה מקום לשקול הורדת המינון. בכל אופן כל שינוי תרופתי ימצטרך להיעשות בהתייעצות עם הנוירולוג שמטפל בך.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

    #16896
    moshec
    משתתף

    אני לוקח טריל כבר כ 3 חודשים, רמת התרופה בדם היא באזור ה 7.
    אך עדיין יש תחושת עייפות/ישנוניות ללא ביצוע פעילות כלשהי שאמורה לעייף

    #16899
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    אפילפסיה ועייפפות

    שלום

    רמת טריל 7 היא בגבול המומלץ, לא גבוהה מדי. אם אתה מרגיש שהעייפות החלה לאחר השימוש בטריל, ולא הייתה לפני כן, הייתי מציע שתתייעץ עם הרופא נוירולוג שמטפל בך, ואןלי יהיה מקום לשקול החלפת התרופה.

    בברכה וחג שמח

    ד"ר רון דבי

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.