מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #26205
    דני
    משתתף

    בן 20, בשבוע האחרון מרגיש מאיין תחושה מוזרה של כמאיין חולשה / ריפיון / דגדוגים (לא יודע כל כך להסביר) בעיקר בידיים וברגלים , היו לי גם קפיצות שרירים בזמן האחרון (פעם בשבוע למשך יום כל פעם שריר אחר) , לפני כשנתיים ביצעתי בדיקת emg בעקבות תחושות נימלולים והבדיקה יצאה תקינה והניורולג אמר כי הכול בסדר.
    לפני כשבועים הפסקתי טיפול של תרופות אנטי דיכאוניות
    1- האם יכול להיות קשר בין הפסקת התרופות לתופעות הללו?
    2- האם הבדיקת emg יצאה תקינה לפני שנתיים זה אומר שגם הכול תקין עכשיו?
    3- האם יש סיבה לדאגה וצריך לבדוק את העניין?

    #26218
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    יכול להיות שהתחושות שלך קשורות לטיפול התרופתי או אולי גם למתח נפשי. לא נשמע על פניו שיש סיבה לדאגה. אם התופעה תמשיך תפנה לנוירולוג בקופה.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.