מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #18917
    בני
    משתתף

    אימי בת 88 ומתגוררת בבית-אבות.בשנתיים האחרונות ניכרת ירידה במצב הקוגנטיבי (שכחה,דיכאון). לפני כ-3 שבועות הופיע אצלה בלבול חזק מאוד בליווי "הזיות" .בתחילה חשבו שהדבר נבע מהפסקת טיפול ב-CIPRALEX 20mg והתחלת טיפול ב-MIRO כ-3 ימים לפני הופעת הבלבול. בהתייעצות עם רופא גריאטר החליטה הרופאה בבית-האבות על הפסקת ה_MIRO והמשך טיפול ב-CIPRALEX 10mg, וכן על CT מוח ללא חומר ניגודי.
    לאחר כמה ימים חל שיפור במצבה. יש לציין שהיא זוכרת שהייתה מאוד מבולבלת.
    תשובת ה-CT הינה:
    "אטרופיה מוחית.
    חדרי חריצי וציסטרנות המוח מעט נדיבים. אזורים
    מעט היפודנסים בחומר הלבן סביב החדרים. יכול
    להתאים לאיסכמיה כרונית.
    ללא דימום.
    ללא סטיית קו אמצע.מבנה גרמי שמור."

    אבקש את התייחסותך

    #18919
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    בלבול אצל אשה מבוגרת יכול להיות מסיבות רבות, החל מדמנציה (כמו למשל אלצהיימר*, בעיות בכלי הדם המוחיים, השפעת תרופות, ומצבים אחרים. לפי תשובת ה- CT יש דלדול של המוח וכנראה גם בעיה בזרימת הדם למוח. בכל אופן את צריכה להתייעץ בעניין עם הגריאטר שמטפל באמך.

    בברכה

    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.