Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה בעיות נוירולוגיות עקב שימוש בריטלין?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #17103
    מיקי
    משתתף

    ד"ר שלום,

    אני ממש מודאגת לגבי אחי.
    הוא בן 23 ומטופל בריטלין בגלל הפרעות קשב.
    בשבוע שעבר בשיחה בינינו הוא גילה לי שלפעמים הוא לוקח מינונים מאוד גבוהים כדי ללמוד בלילות…והיתה פעם בה הוא נטל מינון ממש מפלצתי של 230 מ"ג (!!!) ריטלין רגיל תוך 24 שעות ועכשיו סובל משריפה, עקצוצים ורעד בכף רגל ימין.

    האם יתכן והוא גרם לעצמו נזק בלתי הפיך??
    אני מנסה לשכנע אותו לגשת לרופא אבל הוא חושש שיחשדו שהוא מכור.

    ממני,
    האחות המודאגת.

    #17108
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    ריטלין

    שלום

    אחיך באמת לקח מינון מוגזם על דעת עצמו. התופעות צפויות לחלוף עם חלוף הזמן. לא סביר שמדובר בנזק בלתי הפיך למערכת העצבים. בכל אופן, אחיך צריך לקחת את התרופה בצורה מבוקרת ותוך כדי התייעצות עם רופא.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.