מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #16997
    מאור
    משתתף

    שלום רב, אבי בן 64 סובל מסוכרת ומחלת לב(עבר צינתור), נוטל תרופות נגד דיכאון במרשם של פסיכיאטר. לאחרונה הוא החל להיות מוגבל מאוד בתנועה, הליכה מאוד איטית וחוסר יציבות. הוא נפל כבר מס' פעמים בשלושה שבועות האחרונים.לטענתו "הוא לא מרגיש את הקרקע ומתבלבלות לו הרגליים". אמי לקחה אותו לבדיקה אצל נוירולוג של קופ"ח אשר עפ"י אבחנתו הבעיה היא פסיכאטרית. האם הסממנים שאני מציין כאן מתארים בעיה נוירולגית ? או שעליי לבחון זאת ברמה הפסיכאטרית ? אשמח להכוונה לאן עליי לפנות.
    תודה מראש,
    מאור

    #17002
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום

    חוסר יציבות בהליכה זו בד"כ תוצאה של בעיה נוירולוגית, אם כי תתכן לעיתים על רקע תרופות פסיכיאטריות. אני מבין שהרופא נוירולוג בקופ"ח לא התרשם מבעיה נוירולוגית.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

    #17012
    מאור
    משתתף

    היי,
    ראשית, תודה רבה על תשובתך. אשמח אם תוכל לעזור לי:
    התקשרתי אל המרפאה בהרצליה ע"מ לקבוע תור לאבי ע"מ לקבל חוו"ד מקצועית ממך. אך לא נמסר לי אילו בדיקות עליי להביא ?, כיצד אוכל לקבל (באם אפשר) החזר מביטוח/קופ"ח ? וכו'אשמח לתשובה על מנת שאוכל לזמן תור.
    תודה מראש,
    מאור

    #17015
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    תביא את הבדיקות שאביך עשה לאחרונה ואת החומר הרפואי העדכני והרלוונטי. מבחינת החזרים, היעוץ מזכה בהחזר מהביטוחים המשלימים של קופות החולים וביטוחים פרטיים. גובה ההחזר תלוי כמובן בסוג הביטוח, וכדאי שתברר זאת עם הביטוח של אביך.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.