מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21941
    חלי פז
    משתתף

    ביום שני הקרוב יש לי תור לביופסה.
    אני לוקחת כדורים בשם גבאפנטן 3 פעמים ביום 300 מג.
    1. האם עלי להפסיק את הכדורים לפני הביופסה? אם כן כמה ימים לפני?
    2. האם אני יכולה לקחת את כל ה900 בפעם אחת או שעלי לקחת אותם מפוזר 3 פעמים ביום?
    3. האם תופעת לוואי של השמנה כאבי ראש חזקים וחולשה מצריכה הפסקה של הכדורים ופניה לניורולוג למציאת כדור אחר.
    בגדול הכדור דיי עוזר לי, יש לי מידי פעם שרפות בעיקר בכפות ידיים ובחשיפה ישירה לשמש בצד שמאל ממש מרגישה שרפה. נימולים קלים יחסית בגפיים ובמאמץ קל ייסית למה דאני רגילה, כואבים לי המפרקים בקרסול בעיקר ותחושה כללית כאילו רצתי מרתון.
    4. האם ככה התרופה אמורה לעזור או אולי צריך טיפול אחר לדעתך?
    ניסיתי להפסיק את הכדור בגלל שעליתי במשקל, ותוך יומיים בערך הרגשתי שחוזרים לי הכאבים והתחלתי שוב לקחת בהדרגה את הכדור.
    חשבתי שהכי נכון להמשיך את הטיפול עד לתשובות של הביופסה.
    5.תקן אותי אם אתה חושב אחרת.
    תודה מראש ויום טוב.

    #21942
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    אין סיבה להפסיק את הגבפנטין בגלל הביופסיה.
    לגבי המשך טיפול בתרפוה, תלוי עד כמה תופעות הלוואי מפריעות לך. תתייעצי בעניין עם הרופא שהמליץ על התרופה.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

    #21945
    חלי פז
    משתתף

    מודה לך מאוד על כל התשובות כאן בפורום!
    מי שהמליץ לי על הכדורים היה רופא במיון.
    אני ממתינה לתור אליך לאחר שיהיו לי כל התוצאות כולל הביופסה.
    אך בנתיים אין לי כל כך למי לפנות.
    לגשת לניורולוג בקהילה, לרופא משפחה?
    חשוב לי לדעת אם אני יכולה לקחת את כל ה900 בפעם אחת ולא פרוס לאורך היום 3 פעמים.
    שוב תודה

    #21949
    חלי פז
    משתתף

    שרפה בעין שמאל וכאבים מסביב לעין התחילו לי אתמול בערב ולא הפסיקו. זה תופעת לוואי של הכדור. מצריך בדיקה דחופה? או יכולה לחכות עם זה, כי זה חלק מהתסמינים של הפגיעה בסיבים הקטנים.
    אוף כמה שאלות ואין לי ממש למי לפנות

    #21950
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    תפני לנוירולוג בקופה.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.