Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה השפעה של תרפואה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21001
    ליענה
    משתתף

    שלום ד"ר רון,
    לפני שלושה שבועות התחלתי לקחת תרופה בשם טופומקס במרשם פסיכיאטרי לדיכוי התקפי אכילה רגשית. במקור זו תרופה לאפילפסיה.
    היו לי תופעות לוואי של גרירת רגל, מה שחוויתי כהתקף חרדה לאחר נטילת כדור ועוררות יתר של הגוף עד למצב שהלכתי בבית הלוך ושוב כי לא יכולתי להירדם.
    הפסקתי עם התרפואה בשל תופעות הלוואי ורציתי לדעת האם יש דרך לבדוק אם נגרם לי נזק עצבי?
    אני חווה הפרעות בקשב ואי שקט שלא היו לי לפני.

    #21003
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    כעיקרון תרופות אנטי-אפילפטיות כמו טופמקס גורמות לתופעות לוואי בעת לקיחתן, לאחר שמפסיקים תופעות הלוואי חולפות. לא ידוע לי על שיטה מסויימת לבדוק השפעה ארוכת טווח של טופמקס לאחר הפסקתו. אני מאמין, שעם הזמן המצב יחזור לקדמותו.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.