Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה התכווצות שרירים בשינה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #26102
    אלה1234
    משתתף

    אני מעל גיל 40. לפני שנה חליתי בסרטן השד ועברתי ניתוח והקרנות. לא הגבתי טוב לכדורי הטומוקסיפן והוחל טיפול בזריקות לוקרין, על מנת לדכא את הפעילות השילתית. בנובמבר 2018 קיבלתי זריקת לוקרין שהופסקה בגלל שפיתחתי כאבים במפרקים והתכווצויות קטנות בזמן העירות. מאז, למשך כל היום ישנו מעין כיווץ בכל שרירי הגוף, מעין מתח. ובלילות, כתף הימים וכל היד מתכווצים ומתעוןתים לתנוחה לא טבעית, ממנה אני מתעוררת מכאבים בבוקר והכאב מלווה אותי לכל היום. אני מפחדת שבצורה זו אני גורמת נזק למפרקים. כאמור, העיוותים והעיוותים בעיקר בש בשינה. בתנוחה לא הגיונית לצמח הטבעי של הגוף. מה דעתך? איזה רופא צריך לראות? האם זה נשמע לך נוירולוגי?
    תודה מראש
    אלה

    #26108
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    התכווציות ועיוות של השרירים אינה בעיה פרקית. תוסף של מגנזיום יכול להקל על ההתכווצויות. בכל אופן, הייתי מציע שתבדקי על ידי נוירולוג.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.