מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #25909
    נוי
    משתתף

    שלום דוק
    ראשית מודה לך על התגובה !
    ואשמח לעצתך הנוספת !
    בהמשך לפנייתי הקודמת :שבה ציינתי שעברתי חלק מתסמינים של מיגרנה חריפה (הרדמות יד+פה +לשון+איבוד זיכרון) אני נוטלת כדור אלטורלט 25 mg באופן קבוע אך עדין יש תחושת נימול בראש מס פעמים ביום ,ותחושת שריפה באופן קבוע +כאבי ראש ,לחץ,(סחרחורות-מידי פעם) ,פעמים הרגשתי שריפה בחזה ,בגדול תחושת חולשה ועיפות גם לאחר שינה של 11-12 שעות ברציפות -לא מסוגלת לקום מהמיטה (לא זכור לי מצב כזה -אני מאוד חרוצה והייתי מתפקדת גם עם 4 שע' שינה) קשה לי מאד לתפקד ביומיום ולכן אני נמצאת בחופשת מחלה
    האם יש צורך להחליף את הכדור ? הוא פשוט גומר אותי!
    הנורולוג טוען שהכל מגיע מלחץ ועומס ויכול להיות שזה תופעה מאנמיה (בתחילת התסמינים המגלובין עמד על 10.5 וכיום יש ירידה 9.4 ולכן אני מטופלת בונופר דרך הוריד פעם בשבוע)
    אציין M.R.I- יצא תקין E.E.G -תקין
    איזה בדיקות עוד עלי לעבור כדי להבחן את הבעיה ??
    הרופאים טוענים שאין מה לעשות-האם זה נכון? מה כך עלי לסבול? אני בסה"כ בת 28
    (דגש-לפני 10 שנים חוותי גם הרדמות של כל הגוף בצד ימין -שבה הוגדר "כמיגרנה חריפה" שעד המקרה לעיל לא חשתי ולו פעם אחת כאבי מיגרנה או תסמינים אלו שפירטתי)
    אודה לתשובתך….

    #25910
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    יש הרבה תסימנים שלא מוצאים דבר בבדיקות, למשל בכאבי ראש ובמיגרנה הבדיקות תקינות והבן אדם סובל, כך שזה דבר ידוע בנוירולוגיה. לגבי האלטרול – אם תופעות הלוואי מקשות עליך, אז כמובן עדיף להחליף לכדור אחר. אם התופעות שאת חווה אינן קשורות לאלטרול אלא למצב הכללי ולמתח שבו את נמצאת, אז אפשר אפילו להעלות את המינון. אם קשה לדעת מה גורם למה, אז את יכולה לעשות הפסקה קצרה מהאלטרול ולראות איך את מרגישה. תוכלי להתייעץ בעניין גם עם רופא המשפחה שלך, בשביל זה את לא חייבת להמתין לתור לנוירולוג.
    כל טוב
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.