מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20007
    אלה
    משתתף

    שלום ד״ר דבי,
    לפני שנתיים בדיוק ביצעתי בדיקת MRI בעקבות נימולים בגוף
    בבדיקה מצאו מוקדים דמיאלנטיביים ומאז אני בחשד לטרשת נפוצה
    מאז ביצעתי עוד שני MRI אחד של המוח בו אותם הנגעים נשארו כפי שהיו ולא נוספו חדשים
    וגם MRI של עמוד שדרה שיצא תקין
    השאלה שלי כזאת:
    מאז שנתגלו המוקדים, שמתי לב שאני מגיבה שונה לתרופות
    פעם היתי יכולה לקחת כל תרופה ולא לסבול מתופעות לוואי
    היום, כל תרופה גורמת לי תופעות לוואי קשות. אנטיביוטיקה, כדורים כמו אקמול, נורופן, ואפילו טיפות אף
    לפני מספר ימים השתמשתי לראשונה בטיפות אף סטרואידיות והגבתי מאוד קשה. היתה חולשה נוראית, כאב ראש קשה, כמעט עילפון וכו . כל זה ממנה אחת .
    ככה כמעט עם כל תרופה. תופעות לוואי קשות שמשפיעות תמיד על הראש.
    רציתי לשאול האם זה קורה בגלל מה שיש לי במוח, המוקדים? זה מייאש מאוד אני לא יכולה לקחת תרופות כי כל דבר עושה לי תופעות לוואי שפעם לא היו בכלל
    אודה לך מאוד אם תכוון אותי מה עליי לעשות
    תודה
    קיילי

    #20021
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    טרשת נפוצה

    שלום

    ממצאים שלא השתנו במוח זה עדיין לא אומר שיש לך טרשת נפוצה, זה שהממצאים לא השתנו תומך בכך שלא מדובר במחלה או תהליך אקיבי. בנוגע לאבחנה של טרשת נפוצה, תלוי כמובן מה התמונה הקלינית, MRI היא רק בדיקת עזר. בקשר לתגובה שלך לתרופות, אם בעבר זה לא היה, ומדובר בתגובה לכל התרופות, אז אין לי הסבר לכך. תצטרכי להתייעץ עם הרופאים שמטפלים בך.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.