מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #17895
    sb100
    משתתף

    הי
    לפני כ 3 שנים עברתי עקירה של שן בינה כלואה
    במהלך העקירה נפגע העצב המנדיבולרי ( הרגשת נימול, שריפה , כאב, קושי בבליעה, טעם מתכתי, ועוד )
    לפני כשנה, התחילו לי כאבים מעל השפה העליונה
    מתחת לאף. מאז, הכאבים הלכו ותכפו, ונעשו חזקים יותר ויותר. הם אובחנו כטריגמינל נוירולוגיה.
    האם ייתכן ( אולי גם כתוצאה של תרופות שאני נוטל – קנאביס רפואי בין היתר)
    שהפגיעה העצבית הראשונית, עם שילוב של הקנאביס ( או בלעדיו) , יגרום ל TN ?

    #17900
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום

    טריגמינל נאורלגיה תתכן כתוצאה מפגיעה עצבית. לא סביר שהסיבה היא קנביס רפואי, להיפך קנביס רפואי הוא תרופה לכאבים ממקור עצבי.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

    #17906
    sb100
    משתתף

    אז בעצם הפגיעה הראשונית בעצב המנדיבולרי
    גרמה לTN בעצב מקסילרי?
    האם ידוע לך על מקרה דומה לזה?

    #17909
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    בד"כ הנאורלגיה מתפתחת בעצב שנפגע, אלא אם כן הייתה פגיעה קלה יותר או "זעזוע" לעצב המקסילרי, שלמעשה לא גרמה לסימפטומים משמעותיים. האפשרות השניה היא שאין קשר בין הדברים. לא ניתן לדעת בוודאות.

    בברכה

    ד"ר דבי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.