מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20115
    שירי
    משתתף

    שלום רב,
    אני בת 26, לא נשואה. מזה חצי שנה, יש לי כאבי צוואר, ראש, רגליים ומפשעת כמעט תמידיים, מלווים בהליכה לא יציבה וחוסר איזון. בבוקר כשאני מתעוררת אני מרגישה את שיא החולשה, כולל נימול או חוסר תחושה אפילו בשתי הידיים. לפני כ 5 שנים זה קרה ביד השמאלית וטופל בפיזיוטראפיה אך חזר השנה ובשתי הידיים.
    לצערי, צילומי הצוואר אינם מראים בעיות כלשהם. על כן, אני מאוד רוצה לדעת מה זה יכול להיות.
    בברכה,
    שירי

    #20125
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    הסימפטומים אינם ספציפיים, ולמעשה כוללים הפרעות תחושה, אי יציבות כאבים ועוד.
    מאחר שלפחות חלק מהבסימפטומים הם נוירולוגים הייתי מציע שתפני להיבדק על ידי נוירולוג. זה כמובן לא אומר שיש לך בעיה נוירולוגית, אך רצוי לפחות שרופא נוירולוג יתרשם ממצבך.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

    #20185
    שירי
    משתתף

    יצא בסוף טרשת נפוצה. ידעתי שיש משהו אבל סוף סוף גיליתי מה הסוד של כל החולשה והעייפות בגיל כזה.
    ד"ר רק ברצוני לשאול אותך שאלה נוספת: טופלתי למשך שבוע בסטירואידים בבית החולים ואני ממשיכה ליטול אותם דרך הפה במינונים שהולכים ופוחתים. ההליכה שלי כעת יותר יציבה אבל מה שבאמת מפריע הוא שהתחיל טשטוש בעין השמאלית. נבדקתי אצל רופא עיניים והפגיעה הינה עצבית. ברצוני לשאול אם זה טבעי שדבר כזה יתעורר באמצע הטיפול בסטירואידים כי בעיניים לא חביתי הפרעות קודם לכן. האם זה צפוי לחלוף לקראת סוף ההתקף הנוכחי או שמדובר בנזק בלתי הפיך?
    תודה רבה מראש

    #20186
    שירי
    משתתף

    צא בסוף טרשת נפוצה. ידעתי שיש משהו אבל סוף סוף גיליתי מה הסוד של כל החולשה והעייפות בגיל כזה.
    ד"ר רק ברצוני לשאול אותך שאלה נוספת: טופלתי למשך שבוע בסטירואידים בבית החולים ואני ממשיכה ליטול אותם דרך הפה במינונים שהולכים ופוחתים. ההליכה שלי כעת יותר יציבה אבל מה שבאמת מפריע הוא שהתחיל טשטוש בעין השמאלית. נבדקתי אצל רופא עיניים והפגיעה הינה עצבית. ברצוני לשאול אם זה טבעי שדבר כזה יתעורר באמצע הטיפול בסטירואידים כי בעיניים לא חביתי הפרעות קודם לכן. האם זה צפוי לחלוף לקראת סוף ההתקף הנוכחי או שמדובר בנזק בלתי הפיך?
    תודה רבה מראש

    #20200
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    טרשת נפוצה

    שלום

    סטרואידים אמורים לדכא התקף של טרשת. כמובן שיכולים להיות מצבים שגם תוך כדי טיפול תהיה החמרה בסימפטומים. מה שחשוב זה המהלך לאורך זמן, וכפי שאני מבין מצבך הולך ומשתפר, והליכתך נעשתה יציבה יותר. בכל אופן חשוב שתהיה במעקב נוירולוגי, רצוי במרפאה שמומחית לטיפול בחולי טרשת נפוצה.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.