Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה כאבים נוירופטים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #19549
    דפנה פלס
    משתתף

    אחותי (65+שתי לידות), מטופלת בבוסטון, ( בפברואר, היא גילתה גוש בשד בזמן שנסעה להכין תערוכה).
    סיימה טיפולים כימוטרפיים אחרי הוצאת גידול בשד ובלוטות הלימפה. (כולן). .
    בטיפול היו שתי סדרות, ובכל אחת חומר אחר. החלה היום הקרנות לחודש וחצי.
    1- הרגליים התנפחו מאוד בחודש האחרון.
    2- סובלת מכאבים נוירטפטיים, (זה מה שהסבירו לה בביה"ח), נאמר לה שזה יקח לפחות עוד חודשיים.לפי מה שאני קוראת, זה גם עלולל לא לעבור.
    כיצד אפשר להקל, תזונה??? מה עוד??
    תודה.

    #19556
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    כאב נוירופטי

    שלום

    כאבים נוירופתיים בפרט כאלה שנגרמים על ידי טיפולים כימותרפיים יכולים להימשך זמן. בד"כ משתפרים לאחר מספר חודשים. זה נכון שיש מקרים שהכאבים נשארים לזמן ממושך, אך לרוב יש שיפור. מה שיכול לעזור זה תרופות נגד כאב נוירופטי, דהיינו תרופות שחוסמות את מעבר הגירוי החשמלי בעצבים ובכך מדכאות את הכאב.

    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.