מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20474
    מאיר
    משתתף

    אני בן 67 ולפני כחצי שנה התחלתי לסבול מכאבי ראש בדיקת CT מוח יצאה תקינה נמצא עיבוי במערות האף תוצאה של ניתוח סינוסים שעברתי. אני סובל מנזלת כל השנה ומקבל טיפול בטיפות אף אביאמיס .נרשם לי לקחת תרופה בשם אלטרולט 10 מ"ג התחלתי עם חצי כדור והיום הגעתי לכדור וחצי ליום. כאבי הראש פחתו כל הזמן והיום כאבים קלים שבאים והולכים.
    רצתי לדעת מה הסיבה לכאבי הראש? וכמה זמן אצטרך לקחת את התרופה?
    תודה לתשובה
    מאיר

    #20482
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    מאיר שלום
    כאבי ראש יכולים להיות מסיבות שונות, החל מבעיות כמו סינוסיטיס, בעיות באוזניים או בעיניים וכו', ולעיתים קרובות מאוד כתוצאה ממתח של שרירי הקרקפת והצוואר. בדרך כלל מומלץ לקחת את האלטרולט מספר חודשים על מנת להרגיע את הכאב ואז להפסיק.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.