מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #19749
    ענת
    משתתף

    שלום!לפני כחודש אמי(57)סבלה מכאבי ראש עזים ,מלווים בבחילות וחום,אשר ריתקו אותה למיטתה למשך עשרה ימים.בבדיקת ct שנעשתה לא התגלה שום דבר חריג מלבד כמה סימנים בסינוסים אשר בעקבותם פנתה למומחה אף אוזן גרון(עדיין לא הגיע מועד התור…).בנוסף להקאות ולחום,עפעפי עין אחת שלה התנפחו…לפני כשבעה חודשים אימי החלה להיות מטופלת בסילריל 2.5מ"ג בעקבות עליית לחץ הדם.לפני כשלושה חודשים אמי החליטה להפסיק את הטיפול על דעת עצמה..לאחר שהחלו כאבי הראש אמי חזרה אל התרופה ולפני כשבוע אף הגדילה את המינון בהמלצת הרופא.כאבי הראש חוזרים אלייה לעת ערב לעיתים מלווים בחום קל,אם כי לא באותה עוצמה כמו אלו אשר פקדוה לפני כחודש.המלצת הנוירולוגית של אימי לאחר תוצאות הct היא לפנות לרופא עיניים ולהשתמש במשכחי כאבים…הייתכן שאין עוד בדחקות שניתן לבצע?מה אם MRI? אין סיכוי שבדיקות אחרות יכולות לחשוף נזק שctלא יכולה?מלבד מעט עודף משקל ,כאבי הראש ובעיות לחץ הדם,אימי לא סובלת מאוד מחלות או כאבים כלשהם…אשמח לכמה עצות,תודה וערב נעים,ענת.

    #19755
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    כאבי ראש יכולים לנבוע מבעיה בראש עצמו, דהיינו בתוך קופסת הגולגולת או בעיות באיזור הפנים, סינוסים וכו'. אני מניח שהנוירולוגית שבדקה את אמך לא התרשמה מבעיה נוירולוגית. בכל אופן, תלוי מה ההתרשמות הקלינית. יש כמובן בדיקות נוספות אך לא בהכרח יש צורך לבצען. במידה וכאבי הראש נמשכים והממצאעם בסינוסים אינם מסבירים זאת, אני מניח שיהיה מקום לשקול בדיקות נוספות, שוב תלוי בכל מקרה לגופו.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.