מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #22314
    miki
    משתתף

    דוקטור שלום
    מזה כחודשיים תחושה של עייפות חולשה / כאבים בשרירי הרגליים לאחר הליכה או עמידה
    במרחקים שונים ( לעיתים התחושות מגיעות מוקדם ולעיתים מאוחר יותר )
    כאבים בשוק או בירך נמשכים לפעמים גם לאחר הפסקת מאמץ .
    הפסקת לקיחת סטטינים לפני כחודש.
    בדיקה נוירולוגית ( פעם שניה ) העלתה את הממצאים הבאים :
    בדיקה מפורטת בגדר הנורמה
    לשון תקין , אין פסיקולציות , כוח וטונוס תקינים , החזרים ערים ללא בבינסקי או הופמן
    תחושה תקינה , אין פלס תחלושתי , אין כאבי צואר.
    ללא בעיה מוקדית , ללא סימנים קליניים למחלת נוירון מוטורי.
    בדיקת EMG רגליים – אין עדות מעבדתית לפולינוירופתיה . אין סימני דנרבציה פעילה.
    האם ניתן לדעתך לבצע בדיקות נוספות לבירור התופעות הנ"ל

    תודה מראש

    מיקי

    #22322
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    הבדקיה הנוירולוגית תקינה, כך שככל הנראה לא מדובר בבעיה נוירולוגית. לגבי סטטינים, במידה וכאבי השרירים הם תוצאה של סטטינים לוקח לעיתים מספר חודשים עד שהם חולפים. כמו כן, בעיה בעמוד שדרה המותני, כמו היצרות התעלה יכולה לגרום לכאבים בשרירי הרגליים בעת הליכה ומאמץ. תתייעצי עם הרופא שלך בקשר להמשך הבירור הרפואי.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

    #22323
    miki
    משתתף

    תודה
    האם גם כאבים בשרירים שונים שנמשכים לעיתים זמן רב יכולים לנבוע משימוש בסטטינים ?

    #22324
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    כן בוודאי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.