מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #22274
    אבי
    משתתף

    שוב שלום ד"ר רון דבי.
    בהמשך לשאלתי הקודמת לפני כשבוע….
    אני סובל מנוירופתיה בכפות הרגליים וכפות הידיים עקב טיפולים כימותרפיים שקיבלתי עקב מחלת סרטן.הנוירופתיה החלה להופיע כחודש לאחר סיום הטיפולים הכימותרפיים.
    אני סובל מנימולים,דקירות,חוסר תחושה ועוד בכפות הרגליים והידיים.
    רציתי לדעת,האם לדעתך,הכאבים בשרירי הרגליים ובמפרקי הרגליים שהחלו לכאוב לי לאחר שהנוירופתיה הופיעה הם עקב בעיה אורטופדית או עקב הנוירופתיה.
    יש לציין שלפני שהופיעה אצלי הנוירופתיה,הייתי עושה הליכות מידי יום ביומו ולא היו לי שום כאבים בשרירי הרגליים ומפרקי הרגליים.הכאבים הופיעו אחרי שהופיעה הנוירופתיה שבמהלכה המשכתי לעשות הליכות ואז החלו הכאבים,קודם בשרירי הרגליים העליונים והתחתונים ולאחר מכן במפרקי הקרסול ובברכיים.
    יש לציין שלאחר שבוע שהופיעו הכאבים ברגליים הפסקתי עם ההליכות בכלל ואז גם הכאבים פחתו ונעלמו עם הזמן.
    כיום,אין לי כאבים בשרירי הרגליים והמפרקים בכלל אלא רק אם אני הולך ברגל למעלה מרבע שעה,אז מתחילים לצוץ הכאבים,אחרת אין כאבים רק תחושות שהזכרתי לעיל.
    האם לדעתך הכאבים בשרירי הרגליים ובמפרקי הרגליים הם כתוצאה מהנוירופתיה או מבעיה אורטופדית?ואם כן כתוצאה מהנוירופתיה,איך אפשר לעשות הליכות מבלי שיכאבו השרירים ברגליים?
    אני מטופל בסימבלטה ונעזר בינתיים ברפואה משלימה ללא הועיל.
    תודה מראש
    אבי

    #22277
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    קשה לדעת אם כאבי השרירים הם חלק מהכאבים הנוירופתיים הכללים. יכול להיות. צריך כמובן לשלול בעיה בפרקים או בשרירים, במידה ולא תמצא בעיה כזו אז כנראה הכאבים נובעים מהנוירופתיה. אפשר אז יהיה לנסות תרופות נגד כאבים נוירופתיים.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.