מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #17111
    רותם
    משתתף

    שלום, בשל תופעות קליניות המחשידות לנוירופתיה קיבלתי מהנוירולוג המטפל בי כדורי טגרטול ל-10 ימים וכן הפניה לבדיקת EMG, לקחתי חצי כדור (100 מ"ג) למשך 10 ימים שהסתיימו לפני יומיים, אתמול בלילה חזרו לי התופעות הקליניות (תחושת צריבה, עקצוץ…) בדיקת ה-EMG שלי היא מחר והתור לנוירולוג עוד יומיים, האם אני יכולה על דעת עצמי להמשיך לקחת את הכדורים עוד יומיים על מנת להקל על התופעות? האם הם משפיעים איכשהו על תוצאות בדיקת ה-EMG? אני יודעת שאינך יכול להמליץ לי דרך האינטרנט לקחת תרופות ללא הוראת רופא מפורשת אך האם יהיה איזשהו נזק מהמשך לקיחת הטגרטול יומיים נוספים? (יש לציין כי בבדיקות דם רמת החומר הפעיל של הטגרטול בדם הייתה 4.8 כשהטווח 4-10)
    המון המון תודה!

    #17114
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    נוירופתיה

    שלום

    טגרטול לא אמור לשנות כלל את תוצאות בדיקת ה- EMG. כמו כן, אם הכדור עוזר לך, אינני רואה כל סיבה מדוע לא להמשיך לקחת עוד יומיים עד שתבדקי על ידי הנוירולוג.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.