Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה כדור טופיתרים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21861
    דורין
    משתתף

    שלום,

    אני בת 21 חולת טרשת נפוצה מטופלת בקופקסון, סנוסף סובלת גם ממיגרנה קשה מאוד.

    ניסיתי את התרופה אלטרולט שעזרה , אך עשתה לי הזיות קשות ובלתי נסבלות אז הפסקתי את השימוש.

    ביום ראשון שבוע שעבר התחלתי לקחת טופיתרים 25 מ"ג כדור ביום וכעבור שעה הרגשתי התחממות קשה ברגל ימין התעלמתי וקוויתי שזה יעבור, הנוירולוג אמר לעלות במינון כל שבוע ב25 מ"ג עד ל 100 מ"ג . בנוסף אני מרגישה עייפות קיצונית שברגע שאני מניחה את הראש על הכרית אני נרדמת ואני מרגישה קושי רב בריכוז אני סטודנטית וממש קשה לי ללמוד. כל התופעות האלה קורות כל פעם כשאני לוקחת את התרופה.

    אני מרגישה שקיים קשר לתרופה רציתי לשאול האם זה יכול להיות קשור באמת? האם התופעות יעברו בשלב מסויים?

    ביום ראשון באמת העלתי את המינון ב 25 מ"ג אך עדיין אינני חשה שיפור בכאב הראש. באיזה שלב התרופה אמורה להשפיע?

    תודה מראש

    #21869
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    יכול בהחלט להיות קשר לתרופה. יתכן שכדאי שתעלי את המינון באופן הדרגתי יותר. תתייעצי עם הנוירולוג שמטפל בך.
    בברכה
    ד,ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.