מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #27102
    רבקה כהן
    משתתף

    לכבוד ד' רון. לפני כשנתיים התחילו לי קפיצות בעפעפיים. אחרי בדיקות מקיפות שללו מחלות נירוחוגיות ואוטומוניות. הקפיצות נרגעו. שבוע אחאי שעישצי הסרה של חומצה היחוראנית בלחיים ובוטוקוס בין הגבות התחיל לי קפיצות בחיוך ( התכווצות בחיוך שרואים רק במאמץ) לא התכווצות שהחיוך במנוחה.הנירולוג אמר שזה מיוקמיה בהמשך לקפיציות בעפעף, האם יכול להיות להיות כי זה קשור לתגובה של הזרקות? ( למרות שעברה שנה וחצי) . אולי דלקת על העצב של הלחיים עם שרירי החיוך, או משהו שגרם לשרירים?.הייתי אצלך בביקדה לפני שנה וקבעת שאני סובלת מסטרס.

    #27108
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    סביר ביותר שמדובר באותו סוג של קפיצות שהיו לך בעפעפיים אלא שעכשיו הן מערבות את הלחיים. יתכן שההזרקות היוו טריגר להופעה של המיוקימיות, אבל הבסיס הוא נטייה של העצבים שלך. לא מדוב רבדלקת אלא פשוט תגובה יתר של העצבים. אם זה מאוד מפריעה לך, יש תרופות שיכולות לעזור. תוכלי להתייעץ עם הנוירולוג בקופה.
    כל טוב
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.