Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה מערכת עצבים בעיות משולבות

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #19652
    דובי
    משתתף

    שלום רב
    אני חולה במחלת אפילפסיה עברתי ניתוח להסרת המוקד בגיל 17
    לאחר כ 20 שנה חזר התקף אחד גדול שלאחריו הומלץ לטפל שוב
    באפנוטין זמן מועט אחרי הופיע בעית אי רגש של כפות הרגליים
    וכן התחילה בעיה של רעד בידים
    אי רגש ברגליים נבדק ב emg ואכן אובחן כרגע ללא השפעה על שרירים
    הומלץ על טיפול בנוירובוטיק
    האם יתכן ויש קשר בין התרופה אפנוטין לבעית הרעד והאם יש חשש
    לפגיעה בשרירים?

    כמו כן אני מצןי בלחץ רב ומתמיד עכב בעית הרעד

    תודב

    #19662
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    התופעות שאתה מתאר יתכנו עקב לחץ, חלקן יתכנו גם כתופעת לוואי של הטיפול התרופתי. בכל אופן כדאי שתתייעץ עם רופא נוירולוג או עדיף כמובן עם הרופא שמטפל בך.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.