מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20184
    meirik
    משתתף

    שלום,
    לאחר טיפול כימוטרפיה החלו תופעות שאובחנו על ידי הרופאים כנוירופתיה. התופעה לא מלווה בכאבים בכלל, ומורגשת בקצות האצבעות של הרגליים והידיים. התחושה היא של אצבעות רדומות, ומעין חוסר רגישות לגבי עצמים שאיתם באות האצבעות במגע.
    הומלץ שימוש ב- Gabapentin Inova 400mg. אשמח לשמוע את דעת המומחים.

    #20199
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    נוירופתיה

    שלום

    נוירופתיה היא פגיעה בעצבים ההיקפיים. כימותרפיה פוגעת בעצבים ההיקפים ועלולה לגרום לנוירופתיה. גבפנטין היא תרופה שנועדה לטפל בכאבים נוירופתיים, או הפרעות תחושה כמו תחושת נימול, תחושת שריפה וכו'. היא לא אמורה לעזור במקרים של ירידה בתחושה או תחושת רדימות.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

    #20203
    meirik
    משתתף

    שלום ד"ר רון דבי,

    תודה רבה.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.