מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #22237
    אבי
    משתתף

    [b]שלום רב.
    אני גבר בן 47 שסובל מנוירופתיה בכפות הרגלים ובכפות הידיים עקב טיפולים כימותרפיים שקיבלתי עקב מחלת הסרטן.
    כחודש לאחר סיום הטיפולים הכימותרפיים התחילה הנוירופתיה להופיע בכפות הרגליים ולאחר שבועיים נוספים הופיעה הנוירופתיה גם בכפות הידיים.
    הנוירופתיה מתאפיינת אצלי בתחושות של נמלולים,דקירות,חוסר תחושה וכו….ומן הסתם,זה מאוד מטריד אותי וגם לא מאפשר לי לחזור למקום עבודתי.
    אני גם מטופל בסימבלטה 60 מ"ג כבר מספר שנים עקב חרדות והבנתי שהסימבלטה אמורה לעזור בנושא הנ"ל-אבל לדאבוני במקרה שלי היא לא עוזרת(או שכן,אולי היה יכול להיות יותר גרוע,אלמלא לא הייתי מטופל בסימבלטה).
    שאלותיי הם:
    1.אילו דרכים ישנם כדי להקל/לרפא את הסימפטומים מהם אני סובל?
    2.האם רפואה אלטרנטיבית,כמו למשל,רפלקסולוגיה ודיקור יכולים לעזור?
    3.שמעתי שנטורופתיה יכולה לעזור-האומנם?
    4.במקרים כמו שלי,שהנוירופתיה ההיקפית נובעת מטיפולים כימותרפיים,האם היא יכולה להיעלם במשך הזמן,או שהיא "חתונה קתולית" לכל החיים?

    תודה מראש
    אבי

    #22247
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    ראה תשובתי הקודמת.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.