מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #25203
    קרין
    משתתף

    כתבתי כאן מספר פעמים ואשמח להתייעצות נוספת
    אובחן אצלי בבדיקת ביופסיה נוירופתיה של הסיבים הדקים.
    חשוב לציין שכבר כמעט שלוש שנים שיש לי בגוף תופעות של נימולים זרמים שריפות צריבות הרדמויות בחלקים בגוף ועוד…
    לפני כשמונה ימים התחלתי ליטול אנטיביוטיקה מסוג דוקסילין וזאת לאחר זיהום בדרכי השתן…משום מה יומיים לאחר נטילת האנטיביוטיקה כל התופעות פשוט נעלמו….אני כבר 5 או 6 ימים ללא כל תופעות פיזיות.
    האם יתכן שהאנטיביוטיקה הזאת עוזרת לתופעות הנוירופתיה? במידה ואכן מדובר אצלי בנוירופתיה עקב דלקת..אולי זאת הסיבה שזה משפיע?
    מוזר לי מאוד…
    אודה לתשובתך

    #25207
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    תופעה מעננינת ולא שגרתית. אין לי הסבר לכך. יכול להיות שהיא קשורה לפעילות של האנטיביוטיקה או אולי לזיהום עצמו, זה לא לגמרי ברור. העיקר שהתוצאה טובה, ונקווה שכך ימשיך.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

    #25211
    קרין
    משתתף

    המון תודה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.