Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה נימולות בידיים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #18429
    טל
    משתתף

    בקר טוב וחג שמח, אני בת 45 לאחר גילוי מוקדם של סרטן שד, כריתה מלאה של צד ימין וטיפול ב AC, בפרוטוקול שנקבע הייתי צריכה גם לקבל טוקסול – אך לאחר קבלת חצי מינון ראשוני – הוחלט לוותר על הטיפול בתוצאה מאדמומיות ייתר. לא היו נגיעות בבלוטות הלימפה או גרורות (תודה לאל) ואני HER2 נגטיב. גילוי הסרטן היה ביולי, כריתה, באוגוסט, טיפולי כימו הסתיימו בינואר ואני שלושה שבועות שותה טמוקסיפן – כדור אחד ביום.
    בימים האחרונים יש לי נימולות בידיים, זה בא והולך לאורך כל היום ומאוד מציק לי, מה לפי דעתך עלי לעשות? האם זו תופעת לוואי של התרופה? האם עלי ללכת לנירולוג (בשנה האחרונה פגשתי רופאים שלא פגשתי בחיי, אבל נוירולוג – עוד לא (-:.
    אודה לתשובה, חג אביב שמח, טלטל

    #18453
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    תחושת נימול בידיים

    שלום

    תחושת נימול בידיים היא כמובן סימפטום נוירולוגי. בנוגע לסיבה, הסיבות יכולות להיות רבות, קשורות או לא קשורות למחלה שלך. טקסול שכיח שגורם לכך, אך זה תלוי מינון ואת כמעט ולא קבלת, כך שלא סביר שזו הבעיה. טמוקסיפן לא ידוע כגורם לכך, כך שלא כל כך סביר. יתכן שמדובר בלחץ על עצב ביד, וכו', שלא בהכרח שייך לטיפולים שעברת. בכל אופן מאחר שבקרת אצל כ"כ הרבה רופאים, אין סיבה שתקפחי דווקא את הנוירולוגים. בכל אופן, מאחר שמדובר בסימפטום נוירולוגי, כדאי שתבדקי על ידי נוירולוג.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.