מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #25828
    מתן
    משתתף

    שלום,

    אני נוטלת ריטלין LA 40 מ״ג אחת לכמה חודשים לתקופה של בין שבוע לחודש (כסטודנטית, בתקופות למידה ממושכות).
    במהלך השבוע האחרון אני חשה נימול באצבעות ה4,5 במהלך כל היום, כאשר בבוקר אני נוטלת כדור. לעיתים גם בזרת ביד הימנית. זה בא בגלים במהלך היום- לעיתים מורגש יותר ולעיתים פחות. חשוב לציין שהצוואר שלי נתפס באופן די קבוע כל כמה חודשים ולפני כשבוע וחצי הלכתי לאורתופד שלא מצא בעיה תיפקודית כתוצאה מאותם כאבים.בנוסף אציין כי יש לי גנגליון בפרק כף יד שמאל (כעת לא מודלק, וגם כאשר מודלק לא נתקלת בבעיית נימול באצבעות)
    האם הנימול הוא תוצר לוואי של הריטלין או שהתופעה מצריכה ייעוץ של רופא באופן דחוף?

    תודה רבה

    #25832
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    לא סביר שתחושת הנימול באצבעות 4,5 זו תופעה של הריטלין.
    סביר שמדובר על לחץ עצבי, יתכן מהצוואר.
    אם התופעה נמשכת כדאי שתתייעצי עם הרופא שלך או עם נוירולוג.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.