מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #23536
    חי
    משתתף

    שלום דקטור לפני כ9 שנים עברתי ניתוח להזעת יתר בשתי הצדדים הניתוח הןא ניתוק העצבים שמובלים את הזעה לידיים בניתוח הזה יש סיכון של תופעות לוואי כגון הזעה מפצה במקומות אחרים בגוף או צניחת עפפים זה מה שאומרים אצלי חוץ מהתופעות האלו כמה שנים אחרי שעברתי את הניתוח אתחיל אצלי קור בחלק העליון של הגוף סטומרת מהחזה וידיים וגם כאבי שרירים ברגליים וחדירה של קור תמידית סטומרת שעים אני נוגע במים קרים או מזגן או סתם אוויר קר הגוף קופא ולא מיתחמם בדקתי את העניין באתרים של הניתוח הזה בחול וראיתי שזה קורה להרבה אנשים כולל אנשים שיש להם נימול שהדם שלהם לא מגיע לידיים ורגליים ושמערכת הטרמוסתת של הגוף לא מחחממת ולא מקררת עובדת בלי פרפרציה רציתי לדעת אם זה קשור לעצביים של הגוף ואם אפשר לעשות משהוא בנידון בתודה

    #23543
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    יתכן שמדובר בתלונות עצביות, בכל אופן, הן לא טיפוסיות. לא בהכרח קשורות לניתוח. אם זה מאוד מפריע לך, תוכל להתייעץ עם הרופא שלך בקשר לטיפול או לפנות לנוירולוג.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.