Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה סימבלטה ותופעות לוואי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #22234
    איילה
    משתתף

    שלום רב, מזה כחודשיים אני נוטלת סימבלטה 60 מ"ג. לא הרגשתי שינוי כלשהו מלבד קצת ירידה בלחץ ובאי שקט שהופיעו עם תחילת נטילת הכדורים. חשוב לציין כי הטיפול ניתן לי בעקבות תחושות פיזיות של סחרחורות, חולשה, בחילות ולא הרגשתי שאני בחרדה או משהו דומה. לפני כן ניסו לתת לי ציפרלקס והגוף שלי הגיב בצורה שלילית לגמרי לכדור והוא פשוט ריסק אותי ולכן לאחר כחודש וחצי הופסק הטיפול בציפרלקס. כעת לאחר חודשיים של 60 מ"ג סימבלטה, ובעקבות הופעות לחץ תמידי בראש (שלא הופיע לפני נטילת הכדורים), הוחלט להוריד לי את המינון ל-30 מ"ג ואני איתו כבר כשבועיים. לפני כשלושה ימים, איבדתי את ההכרה ונפלתי על הראש (בדיקות CT תקין ולא היה דימום בעקבות הנפילה). בימים האחרונים אני מרגישה כל הזמן פעימות בלב ובראש מואצות ומהירות, רעד בידיים וברגליים, חולשה בידיים וברגליים וכמו צמרמורות והתכווצויות בגוף ובראש. זה בעיקר בא לידי ביטוי ממעבר משכיבה לעמידה ורוב היום זה ככה. האם ייתכן כי אלו תופעות לוואי של הסימבלטה? מה עליי לעשות? אני כבר כל כך מיואשת. במידה ואני מפסיקה את הסימבלטה, כמה זמן לוקח לגוף להיגמל מהכדור והתופעות (אני לוקחת בערך כבר כחודשיים וחצי). אודה לתשובתכן בהקדם. תודה מראש 🙂

    #22250
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    במידה והתופעות שאת מתארת לא היו קיימות לפני שלקחת סימבלטה, אז יתכן שהן קשורות לסימבלטה. אם התופעות ייפסקו לאחר שתפסיקי את הסימבלטה, אז זה מעיד שהן נגרמות עקב הסימבלטה.
    בברכה
    ד,ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.