Home פורומים נוירלוגיה פורום נוירולוגיה פיברומיאלגיה ולוסטרל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #26143
    Keren
    משתתף

    שלום ד״ר.
    לפני מס׳ חודשים הייתי במרפאתך, (אופטומטריסטית בת 30, אם אתה זוכר…) התלוננתי על פסיקולציות , תחושת רעד פנימי,גירודים, כאבים שבאים והולכים, התקפי עייפות ותחושת ״פוג״ וכו׳
    אמרת לי אז שאין בעיה של מחלה נוירולוגית אלא רגישות עצבית.
    בהמשך כשהתופעות החריפו הופנתי לפרופ׳ בוסקילה ואובחנתי עם פיברו.

    כחלק מהטיפול בדיכאון והחרדה שהתלוותה בחודשים האחרונים שהחלו התופעות, קיבלתי מרשם לוסטרל ע״י רופא משפחה.

    אני לוקחת כבר מס׳ שבועות את התרופה, והחלו תופעות של קפיצות יד/אצבע/רגל וכו׳ בשניות ההרדמות הראשונות, מה שפשוט לא נותן לי לישון וחוזר כל פעם כשאני מתחילה להכנס לתהליך של הרדמות. מתסכל מאוד והורס את שינת הלילה.
    קראתי באחד האתרים כי תרופות מקבוצת ssri יכולות לעשות תופעות דומות.

    האם לדעתך מדובר בעוד אחת מתופעות הפיברו, או שבאמת יש קשר ישיר לתחילת נטילת הלוסטרל.
    מה יכול להיות הפתרון? אני מאוד מתוסכלת .

    תודה מראש

    #26152
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    מאחר שקפיצות השרירים היו קיימות לפני הלוסטרל אז סביר שמדובר בתופעה שקשורה לפיברו. בכל אופן, אם קיימת החמרה אן שינוי באופי הקפיצות לאחר תחילת הלוסטרל, אז הפתרון הוא להפסיק או להחליף את הלוסטרל ולראות מה יקרה. מאחר שהתופעה מאוד מפריעה לך אז כדאי אולי לעשות את הניסיון. אבל את צריכה להתייעץ עם רופא המשפחה.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.