מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #19609
    אילן
    משתתף

    [map][/map]
    שבוע טוב ושנה טובה
    אמי בת 73 עד לשנה זו לא סבלה ממחלה כלשהיא ,לפני כחצי שנה אושפזה בגין נוזלים בריאות
    צורת הטיפול בעיקר כלל שימוש בסטרואידים לפרקים 20 מ"ג ביום ולאחרונה 30מ"ג
    ראוי לציון כי כאשר הורידה את המינון היא כמעט קרסה והוחלט להעלות חזרה את המינון ל-30מ"ג
    מאז האשפוז ונטילת התרופה היא סובלת מרמת סוכר גבוהה 250-300 ומהתדרדרות ממושכת בתנועה בקימה ובהליכה
    אני מאוד מודאג ממצבה ורציתי להתייעץ מהם דרכי הטיפול /ייעוץ הנדרשות

    תודה
    אילן

    #19615
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    אילן שלום
    חשוב כמובן לנסות לאבחן מה המחלה הבסיסית של אמך, ומה הסיבה לחולשת השרירים. סטרואידים לכשעצמם בעיקר בשימוש ממושך עלולים לגרום לחולשת שרירים, כך שזו אופציה, אך כמובן קיימות מחלות רבות אחרות, כך שיש לנסות לבדוק לגופו של עניין. תתייעץ עם הרופאים שמטפלים באמך, אני מניח שהם יוכלו לתת לך אינפורמציה.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.