מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21838
    שגב
    משתתף

    בן-67 , סובל מיתר לחץ דם,הפרעות קצב לב והפרעות שינה,זה שנתיים סובל מרגלים בוערות.
    מטופל באמלודיפין ללחץ דם,טמבוקור להפרעות קצב וקסנקס להפרעות שינה,מתאמן בהליכה 2-3 פעמים בשבוע שנים רבות כתמיכה בתרופה ללחץ דם .

    קבלתי כדור אלטרלוט מהנוירולוג,הכדור היטיב מעט,אבל גרם להפרעות קצב למרות הטיפול בטמבוקור,
    הנוירולוג החליף לנאורונטין וגם הוא גרם להפרעות קצב.
    מומחה לנטורופתיה המליץ על קומפלקס ויטמיני B ,עם נטילת הויטמינים תופעת הבעירה פסקה תוך מס' ימים,אבל הכאבים בכפות הרגלים לא פסקו .
    שאלתי את הנוירולוג שלי אם חומצה אלפא ליפואית יכולה לטפל בכאבים בכפות הרגלים ונעניתי שהיא יכולה להרגיע את הכאבים-אך לא פותרת את הבעיה.
    נוטל חומצה אלפא ליפואית(בנוסף לקומפלקס ויטמיני B ) במינון של -600 מ"ג זה חודשיים, לפני שבוע עברתי ל-1200 מ"ג ,החומצה עימעמה בלבד את הכאבים בכפות הרגלים.
    עברתי בדיקת EMG והעמסת סוכר והתוצאות תקינות.
    הזמנתי תור להגיע אליך לטיפול-נקבע לי תור לתחילת חודש מאי .
    בינתיים יש לי מס' שאלות.
    א.קראתי בפורום המתנגד לכדורים פסיכאטריים שכדורי שינה שאני נוטל(קסנקס) יכולים לגרום לפגיעה בעצבים פריפריאלים,האם יש משהו בזה.?
    ב.באינצקלופדיה לרפואה טבעית נכתב שחוסר בויטמין E בגוף יכול לגרום לנוירופתיה פריפראלית,האם צריך לבדוק את מצב ויטמין E בדמי?
    ג.בזמן נטילת ויטמיני B וחומצה אלפא ליפואית ממשיך באימוני ההליכה,(2-3 פעמים בשבוע,5-8 ק"מ בכל אימון),האם עלי להפסיק את ההליכה בזמן הטיפול.?
    ד.מה עוד אפשר לעשות?,

    תודה.

    #21851
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    חסר ויטמין E יכול לגרום לנוירופתיה, אך זה מצב יחסית נדיר. קלונקס לא פוגע בעצבים ההיקפיים, אך בדרך כלל אין סיבה לקחת אותו בנוירופתיה. לגבי פעילות גופנית, אין סיבה להפסיק או להימנע.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.