מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21374
    בן
    משתתף

    שלום
    במהלך השנה האחרונה
    הופיעו אצלי רעידות באצבעות בידיים.
    בכל פעם ביד שונה.
    המקרים קרו בבקרים.
    ולדוגמא
    בים לאחר ששיחקתי מטקות ביד ימין הופיעו רעידות בכף יד ימין באצבעות.
    אני מטופל כבר 4 שנים ברטלין 20 מ"ג LA.
    ולוקח כדור אחד ביום.
    בממוצע 6 כדורים בשבוע.
    רציתי לדעת מה הגורמים לרעד הזה שמופיע בידיים.
    והאם הטיפול ברטלין יכול להיות אחד הגורמים או הגורם העיקרי?
    בברכה ושנה טובה לקוראים ולעונים.

    #21377
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    רעד יכול להיות תופעה שכיחה אצל אנשים רבים, לרוב ללא מחלה. אמנם נדיר, אך ריטלין כתרופה מעוררת יכול לגרום או להחמיר רעד. תנסה לראות אם יש לך רעד גם ביום שאתה לא לוקח ריטלין.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

    #21387
    בן
    משתתף

    תודה על תשובתך
    וכן זה קרה לי אתמול בלי רטלין
    והיום זה לא קרה לי ולקחתי רטלין.

    #21401
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    כן, סביר שזה לא קשור לריטלין

    #21402
    בן
    משתתף

    כדאי לי לפנות לרופא משפחה ולבקש לעשות בדיוק מסוימות?

    #21403
    בן
    משתתף

    בדיקות*

    #21407
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    כן, אתה יכול להתייעץ עם רופא המשפחה

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.