מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20839
    דנע
    משתתף

    דוקטור שלום
    שנים שאני על 200 מג למיקטל
    30 מג רמרון
    ו-300 מ"גאפקסור
    לפני חצי שנה עברתי תאונת אופנוע די קשה בה התרסקה לי הכתף 9 צלעות וריאה מחוררת ולדעתי מאז החל אצלי רעידות בידיים בעיקר בימין.
    יש מצב שזה התחיל מעט קודם אך אם בכלל זה היה נדיר וחלש ויותר התבטא ברגישות יתר של הרפלקסים בכף היד הימנית בלבד
    מזה 3 חודשים שמתי לב כי הרעד החמיר-יש מצב שהחריף מיד אחרי התאונה.
    באיכילוב לא גילו כל נזק לראש על אף שבין היתר חטפתי מכה חזקה באזור המצח.
    פניתי לניורולוג בקופה שהפנה אותי ל-CT .הכל תקין
    הוא הפנה אותי לפסיכיאטר כי לדעתו יכול להיות שזה בא מהתרופות על אף שכאמור אני על אותו הרכב כבר שנים רבות
    הפסיכיאטר הוריד האפקסור ל-225 אחרי כמה ימים חל שיפור משמעותי
    שהחזיק מעמד כ-שבוע והרעד חזר
    דיברתי שוב עם הפסיכיאטר והוא הוריד גם את הרמרון ל-15 מג
    בינתיים ללא שינוי
    נשארתי עם הרעד שבא והולך בתדירות כזו או אחרת ובעצמה שמגיעה לפעמים לכך שאיני יכול לכתוב-שלא לדבר על כתיבת SMS כשהיד לא פעילה בד"כ אין רעד.
    בנוסף יש לי קושי קל בצעד הראשון הליכה מגושמת ולפעמים בעיה קלה של שיווי משקל אני מתנהל באיטיות ויש לי קושי להיכנס ולצאת מהרכב.
    במכתב ההפניה שלו כתב הנוירולוג "סימנים אקסטרא פיאמידליות"
    עברתי על מבחר הסימפטומים של התופעה הזו אך לא נראה לי כי אין לי כל בעיה עם התכווצות פתאומית של שרירי צוואר, לסת או הלשון . או נוקשות שרירים המורגשת בייחוד בזמן התנועה, תחושה של אי שקט פנימי( יש לי ), חוסר יכולת לשבת במקום וצורך להזיז כל הזמן את הרגליים. עוויתות בלתי רצוניות בשרירים שסביב אזור הפה (טרדיב דיסקינזיה).
    אבל הרעד ישנו בעיקר בימין וגם לעיתים ביד שמאל וגם ממש בקטנה ברגל ימין
    הרעד מוחרף בנסיונות להפעיל את כף היד
    וגם בניסיונות להרים משקל ואפילו את היד הפגועה כשאני מנה להרים כחלק מהפיזיוטרפיה.
    האם לדעתך מדובר בבעיה פסיכיאטרית או נוירולוגית?
    סליחה שחפרתי
    אודה לתגובתך
    דני

    #20844
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    רעד בידיים

    שלום

    יש הרבה סיבות לרעד בידיים, למשל: תרופות, לחץ נפשי, נטייה משפחתית, תכונה כזו או אחרת של מערכת העצבים, בעיות נוירולוגיות ועוד. במראה שלך יתכן שהרעד קשור לתרופות או לטראומה שעברת או ללחץ נפשי. עליך להבדק על ידי נוירולוג שינסה לאתר את הסיבה לרעד ולהציע לך טיפול בהתאם.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.