מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #15402
    עדי
    משתתף

    שלום רב
    אמא שלי בת 63, ולפני כחודש התחילה לחוש מדי פעם כאב חד מאד בשריר התאומים של רגל ימין. עם הזמן הכאב נהיה תכוף יותר ויותר, וכעת הוא מופיע מספר פעמים ביום. כאב חזק מאד, בצורה של דקירת סכין. היא ממש צועקת מכאבים.
    היא לא סכרתית, כך שלא מדובר כנירא בנוירופטיה סכרתית. מה שכן, היא לוקחת כולכיצין כבר שנה לערך, עקב בעייה אחרת. קראתי כאןבאתר שכולכיצין עלול לגרום לכאב כזה. האם זה יכול להופיע לאחר שנה של שמוש? מזמן לא בדקו לה ויטמין B12.
    אשמח לשמוע מה זה יכול להיות. לאיזה מומחה לפנות.
    תודה מראש, עדי

    #15430
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    כאבי שרירים ברגליים

    עי שלום,

    קוליחצין עלול לגרום לנוירופתיה גם לאחר שנה של שימוש. אופי הכאבים שתארת אינו אופייני לנוירופתיה, אם כי הוא בהחלט יתכן על רקע עצבי או שרירי.
    הייתי ממליץ תחילה לפנות לנוירולוג.
    בברכה

    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.