מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #15926
    sheron1100
    משתתף

    הופנתי היום לבית החולים עם כאבי ראש כבר 3 ימים, במיון נאמר לי כי יש לי גירוי של עצב
    לא פירטו הרבה ושלחו אותי עם 2 תרופות ועם הפנייה לנוירולוג.
    רציתי לברר בבקשה:
    1. ממה נבע הגירוי הנ"ל?
    2. מה ההשפעה של התקרופה שניתנה לי?
    TEGRETOL
    3. האם מדובר במחלה או שמא זה דבר שיחלוף מעצמו ?

    אודה לתשובותייך
    תודה רבה, שרון

    #15933
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,

    בדרך כלל הכוונה לגירוי של עצב התחושה בפנים דבר הגורם לכאבים. לא ברור לי אם זה המצב אצלך, אך יתכן שזאת הייתה הכוונה. לא תמיד ברור מה הסיבה לכך, לעיתים מדובר בלחץ על העצב. הרופה טגרטול פותחה במקור לטיפול האפילפסיה, אך היא יעילה מאוד לטיפול בכאבים ממקור עצבי. לגבי חזרת התופעה או הימשכותה, לא ניתן כמובן לומר בוודאות, כי לא ברור מה סיבת הבעיה אצלך. בכל אופן, רצוי ביותר שתפני ותבדקי על ידי נוירולוג.

    בברכה

    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.