מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #26381
    הדס
    משתתף

    שלום רב, אני בת 41 וביראה בד"כ. לפני 4 חודשים קבלתי פריחה מגרדת מאד שהתפשטה לכל הגוף כשהאבחנה של רופא העור הייתה אלרגיה, והתחלתי טיפול של קורטיזון. האלרגיה לא עברה ונוצר מצב שנטלתי הכדור ארבעה חודשים במינונים יורדים. עם הזמן התחלתי להרגיש צריבות בעור, זרמים, נמלולים ועקצוצים וסברתי שהכל קשור לאלרגיה או לקורטיזון. היום אני במינון ממש מינימלי (5 מ"ג) ללא גירודים מיוחדים אבל כל התחושות שציינתי עוד קיימות ולמעשה הן הפכו להיות הדומננטיות. רופאים אחדעם המליצו לי על כדורים נגד חרדה והתחלתי ליטול לפני 3 שבועות אבל עדיין המיחושים הללו קיימים.
    אני אובדת עצות – האם יש קשר בין הדברים, והאם עליי לפנות לניורולוג לבדיקה? רופא העור המטפל בי אומר שאלו תופעות שמתאימות לגמילת הגוף מקורטיזון אבל לי זה נשמע קלוש.
    תודה רבה

    #26384
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    התלונות התחושתיות הן כמובן נוירולוגיות. מקורן בד"כ הוא גירוי ופעילות יתר של העצבים התחושתיים. יתכן כמובן שהאלרגיה הייתה טריגר שגרם להתפרצות התופעה, אך האלרגיה חלפה והתופעה נותרה, כך שיתכן שמדובר בנטייה כזו של העצבים שלך. לכן, כדאי כמובן שתבדקי גם על ידי נוירולוג.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.