מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #24267
    יעל
    משתתף

    שלום, בת 26 מאובחנת בפיברומיאלגיה מזה כמה חודשים. בעקבות כאבים בבטן הגעתי למוקד בגלל משככי כאבים שכנראה לא השפיעו לטובה על הקיבה. במוקד קיבלתי זריקת פרמין וזנטק לוריד ופפברין בעירוי. מיד לאחר ההזרקה חוויתי תופעה מפחידה ננעלו לי הלסתות ווהיו לי עוויתות בצוואר בידיים ובלשון. אמרו לי שזה מהפרמין ומיד הטיסו אותי למיון. כעבור שעה בערך זה החל להעלם אבל היום כעבור יותר מ-24 שעות הייתה נותרה לי מעט נוקשות בפתיחת הלסתות. האם זו תופעה מסוכנת? האם היא תעבור לגמרי או שעלולות להשאר לה סימנים? יש לומר שזה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה עם פרמין לפני שלושה שבועות קיבלתי את זה בעירוי והכל היה בסדר.

    #24290
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    מדובר בתופעה ידועה של פרמין. התופעה חולפת.
    בעתיד תמנעי מפרמין ומתרופות מסוג זה.
    בברכה
    ד"ר רון דבי
    נוירולוג

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.