מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #22196
    גדי
    משתתף

    שלום, לפני כ3 חודשים לקחתי עקב משבר נפשי תרופות כמו לוריוון או קלונקס, מינונים די נמוכים, חצאי כדור ליום לרוב, בזמן השימוש בהם התחלתי להרגיש שהשרירים מתקשים והתרופה לאט לאט רק גורמת להפרעות הליכה וקורדינציה והתקשות של השרירים וגם לעקצוצים ב2 הרגליים לכל אורכם בזמן הליכה (מתגבר כשמזג אוויר חם) לפני כחודש ממש כבר היה לי קשה ללכת והפסקתי את הכדורים בעצת הרופאים. אך עדיין ישנה בעיה בהליכה
    רופא המשפחה אומר שאולי הכדורים הוציאו מחלה נוירולוגית החוצה וקיבלתי הפנייה לemg והתור עוד חודש ,בנתיים אין אבחון והמצב לא קל, לאחר הליכה שורפות הרגליים למשך שעות
    בבדיקות דם ck 288 כמו מה נשמע שיש לשלול ומה מציע לי על מנת לזרז את האיבחון? תודה

    #22197
    גדי
    משתתף

    שכחתי לציין בן 30

    #22219
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום
    יתכן שמדובר בתגובה לתרופות שלקחת, אני מניח שרופא המשפחה שלך אותך גם לבדיקות דם. כדאי גם שתבדקי על ידי נוירולוג שיתרשם אם מדובר בכלל בבעיה נוירולוגית.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.