מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #21273
    שגב
    משתתף

    שלום רב.

    בן 66 ,סובל מיתר לחץ דם,הפרעות קצב והפרעות שינה,עוסק בהליכה שנים רבות ,לפני כשנה התחלתי בתחושות מוזרות בכפות הרגלים(זה התחיל בתחושה ששתי כפות הרגלים הפכו ליבלת אחת גדולה,אח"כ באו תחושות כאילו הגרבים התקפלו בתוך הנעל,או שיש כמויות גדולות של חול בתוך הנעלים,אחר כך הרגלים "בערו" בתוך הנעלים ולפני השינה ואני לא יכול ללכת יחף על כפות הרגלים,
    ,,,וכאן התחילו "הצרות האמתיות",רופא המשפחה אמר-"שום דבר" פודיאטור ואורטופד המליצו כל מדרסים,עשיתי 2 סוגי מדרסים ותיקונים רבים במדרסים-ודבר לא עזר,

    התייצבתי בפני נוירולוג ששלח אותי לבדיקות העמסת סוכר ו- e.m.g ,הבדיקות נמצאו תקינות,

    קיבלתי מהנוירולוג כדורי אלטרולט 10 מ"ג שהתחילו להשפיע לטובה על כפות הרגלים ואף חיזקו את כדורי השינה שאני לוקח,אלא שלאחר שבועיים התחילו הפרעות קצב בלב למרות התרופות שאני לוקח(קרדילוק וטמבוקור).
    הנוירולוג החליף לי את האלטרולט ל-400 מ"ג -NEURONTIN ,בהסברים שקראתי על התרופה מדובר בשכיחות גבוהה לתופעות לוואי כגון-ישנוניות,הליכה לא יציבה,עצבנות ועוד,,,ועוד,,, בעיות שבאו לי כשניסו להחליף לי את כדורי השינה,מנסיון ארוך בחיים-טוב לא יצא לי מה -נאורונטין.

    האלטרולט שלקחתי במשך שבועיים הוריד לי את השריפה ברגלים וחלק מה -אי נוחות בנעלים,אבל אני מרגיש שהבעיות מתחילות מחדש.

    שאלתי-להיכן ממשיכים מכאן.? תודה

    #21280
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    תחושת שריפה ברגליים

    שלום

    תחושת שריפה הינה סימפטום נוירולוגי, לפיכך יש צורך כמובן לעבור בירור נוירולוגי. אני מבין שאת זה כבר עשית. ברגע שלא נמצאה סיבה לבעיה, דבר שקורה במקרים לא מעטים, מה שנותר זה למצוא תרופה שתקל על תחושת השריפה. במידה ומסיבה כזו או אחרת תרופה אחת לא עזרה או גרמה לתופעות לוואי, יש תרופות נוספות. בכל אופן, עליך לפנות שוב לנוירולוג ולנסות טיפולים אחרים.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.