מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #24118
    לימור
    משתתף

    שלום רב !

    מזה כחודשיים אני סובלת מכאבי ראש, בהתחלה חשבתי שזה מהאוזן והלכתי לא.א.ג שאמר שזה דלקת בלסת ונתן לי ארקוקסיה ורוקסט פלוס, לאחר מס' ימים שלא הפסיקו לי כאבי הראש חזרתי לא.א.ג והוא הפנה אותי לרופא פה ולסת, רופאת פה ולסת אמרה שאין בעיה בלסת ולדעתה זה הצוואר שאולי פריצת דיסק אבל גם אמרה לי לקבוע לנויירולוג, עשיתי רנטגן צוואר וחוליות-תקין,רנטגן מערות פנים לשלילת סינוסיטיז, ביקרתי אצל הנויירולוגית שאמרה שזו בעיה בלסת ושהבדיקה הנויירולוגית תקינה ונתנה לי לעשות סיטי מוח במידה והכאבי ראש לא יעברו, אז עשיתי בדיקת סיטי מח ואלה התוצאות:

    IV להלן ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של: מוח עם ח. ניגוד
    פרטים קליניים: בירור כאבי ראש.
    לא נצפו דמם טרי, שבר או סימני לחץ.
    מודגם מוקד לוצנטי קטן בעצם הגולגולת הפרונטלית משמאל קוטרו כ- 9 מ"מ קרוב לוודאי ממצא שפיר כגון המנגיומה
    לא נצפו אזורי האדרה פתולוגית לאחר הזרקת חומר ניגוד. הפרדת חומר אפור-לבן תקינה. . ופורמן מגנום בטווח התקין CPA אזורי האוכף התורכי, ארובות העיניים, ציסטרנות חללי האוויר בגולגולת מאווררים היטב.

    כאבי הראש פחתו אבל עדיין צריכה לקחת כדור לכאבי ראש כל יומיים ולפעמים גם שני כדורים ביום, אני לא רופאה אבל באמת שלא נראה לי תקין, קבעתי תור לנויירולוגית רק לעוד שבועיים, ממה שאני מבינה הכל תקין חוץ מאיזה משהו בגודל 9 מ"מ קרוב לוודאי שפיר, מה זה קרוב לוודאי ? ואם זה לא שפיר, אין בדיקה יותר וודאית ? משאירים את זה ככה שאולי זה יגדל ואולי לא? שקילת ביקורת בעוד חצי שנה ? בלי טיפול ? מה עם הכאבי ראש? יש קשר? מה עושים הלאה ? זה יכול להיעלם מעצמו ? או אם זה גודל מה אז ? סליחה שהרבה שאלות, אבל אני ממש נמצאת בחוסר אונים ולא יודעת למי לפנות, לכל רופא או בדיקה צריך לחכות הרבה זמן.
    תודה על העזרה.

    #24126
    דר רון דבי
    מנהל בפורום

    שלום,
    כאבי ראש יכולים להיות מסיבות רבות, החל מבעיות באיזור הפנים והצוואר, מערות הפנים, האזניים וכו' וכלה בכאבי ראש ראשוניים כמו מיגרנה, כאבי ראש לוחצים וכו'. הממצא ב- CT הוא ככל הנראה ממצא אקראי ולא רלוונטי, ולא בהכרח דורש טיפול כלשהו. סה"כ ה- CT כפי שאת מתארת נראה תקין, כך שלא נראה במצב שצריך להדאיג אותך. אם כאבי הראש משתפרים, אז זה מצויין, ותני לזמן לעשות את שלו. אם הם ימשיכו תתייעצי עם הרופאה שלך או עם נוירולוג בקשר לטיפול.
    בברכה
    ד"ר רון דבי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.